– po przekazaniu dziecka, rodzice nie wchodzą do autokaru;
– po przekazaniu dziecka prosimy o ograniczenie czasu przebywania w miejscu zbiórki;
– prosimy nie dawać dzieciom na podróż słodyczy, chipsów i napojów gazowanych.
Powrót z obozu:
W sobotę 24 lipca w godzinach porannych około godziny 7:30 w to samo miejsce – Skoczów (parking przy basenie Delfin ul. Górecka 2)
W dniu powrotu dzieci do odbioru będą w tym samym czasie rowery. Proszę o tym pamiętać 🙂
Pakowanie rowerów na obóz w Dźwirzynie
10.07.2020 (sobota) godzina 9:00 – 10:00 – parking targowiska przy basenie Delfin w Skoczowie ul. Górecka 2 (w tym roku tylko jedno miejsce w które przywozimy rowery)
Bardzo prosimy o dostarczenie rowerów na czas. W rowerach prosimy o przekręcenie pedałów do środka oraz kierownicy na bok. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu technicznego rowerów! (sprawdzenie hamulców, sprawności działania przerzutek itp.). Rowery w transporcie zostaną zabezpieczone. Prosimy o dostarczenie również kasków z rowerami. Kaski są obowiązkowe. Prosimy o zdemontowanie z roweru na czas podróży dodatkowego sprzętu (liczników, lampek itp.) Prosimy, aby każdy rower był podpisany (naklejką na rower z imieniem i nazwiskiem dziecka).
Niezbędne rzeczy na obóz (dotyczy wszystkich grup)
Mały plecak na wycieczki rowerowe, dwie zapasowe dętki, kurtka przeciwdeszczowa, rękawiczki na rower, ciepła bluza, polar, ręczniki, kąpielówki/strój kąpielowy, klapki, okularki przeciwsłoneczne, krem z filtrem, sprzęt na salę gimnastyczną, komplet bielizny na każdy dzień, kieszonkowe (przekazujemy w dniu przyjazdu opiekunom), strój sportowy (spodenki i koszulka, obuwie tylko na halę), okulary przeciwsłoneczne, środek na komary, przybory toaletowe: kilka ręczników, gąbka, mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szampon, szczotka/grzebień do włosów, ciekawy strój na dyskotekę przebieraną, zegarek lub budzik.
Zgodnie z zaleceniami, każdy uczestnik wypoczynku powinien być zaopatrzony w indywidualne środki ochrony ust i nosa (maseczka/apaszka), oraz płyn do dezynfekcji rąk.
Dodatkowo dla grupy survivalowej:
Buty trekingowe, plecak na sprzęt, spodnie moro lub trekingowe, zegarek, bluza i koszulka moro, latarka czołowa lub inna, 1 bandaż elastyczny i dziany do ćwiczeń pierwszej pomocy. Mile widziana składana saperka, krzesiwo, zegarek z budzikiem.
Dodatkowo dla grupy windsurfingowej:
Pianka, buty do wody.
Dodatkowo dla grup żeglarskich:
Buty do wody, mile widziana pianka.
Dodatkowo dla grup tanecznych:
Nakolanniki, czarne getry, czarna koszulka.
Dodatkowo dla grup konnych:
Kask, buty jeździeckie, bryczesy.
Telefony dzieci będą otrzymywały raz dziennie po obiedzie na 15 min. Później dzieci oddają je opiekunom. Bardzo prosimy o nie dawanie żadnych dodatkowych urządzeń multimedialnych dzieciom na obóz.
Kieszonkowe dzieci przekazują w pierwszym dniu obozu instruktorom w podpisanej kopercie. Prosimy aby banknoty były w drobnych nominałach.
Prosimy aby przed wyjazdem wydrukować kartę kwalifikacyjną która przyszła na e-maila po dokonaniu zgłoszenia. Kartę podpisujemy i pakujemy do plecaka dziecka. Kartę dziecko w pierwszym dniu na obozie przekazuje opiekunowi.
Ważne – listy autokarowe, telefony do wychowawców oraz listy wszystkich grup udostępnimy 08 lipca drogą SMSową.
Istnieje możliwość zakupu bluz sportowych oraz dodatkowej koszulki wakacyjnej SwimSport w cenie 100zł za bluzę i 40zł za koszulkę. Bluzy i koszulki dostępne będą w każdym rozmiarze do wyczerpania zapasów.